Follow | Dashboard
The Price

boring!!!!
Friday, December 24, 2010 | 9:40 AM | 0 comments
salam...


ellow every buddy...i'm so lonely rite now...wut hapen toe me??? i donno larh!!!so.so.so borink..donno wut toe du;( xde shape2 nk temankan aque mln nih??!lyan lgu ckup ar...6ti da xley nk lyan2 lgu agie..taun dpan just nk pkir on pmr..i'm never say never!!!just go on wif study first..don't pkir berchenta lgie..mase pnjng agie..leyh pkir lpas study..btw..aque hrus study btoi2 . don give up..9a in my hand..insyaAllah aque leyh uat..tlong2 doa yup! nk jd success gurl siyyhhh..ahaks..ceyh.ceyh. gdix pnyer ayt tuh..p aq x gdix eyh...don like gdix-gdix nih..x pnting lam idup..lyan lgu nih bkan lagu jwng karat eyh..just lagu jwng b'kilat wink*wink*..haha ader ker jwng brkilat???uh~ i donno larh..not my prob!!!k ar,, gtg!! lyan lgu siyyhhh~ ~ ~bye!!!!

Labels:


The Author

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend ♥iloveyou♥

✦Profile✦ ✦Credit✦ ✦ Entries✦