Follow | Dashboard
The Price

pmr RESULT soon :)
Friday, December 9, 2011 | 6:21 AM | 0 comments





hello baby-baby sekalian..huhu x pasal2 dapat pngilan baby kan..xpe laa..pedulikan jer semua tu...hurm ! ^^, seperti yang korg tau kan, aku nie kan PMR CANDIDATES ♥ ♥  kan taun nie.. so ape lagi ??? hahaha of coz laa aku nie most berdebar-debar skrang nie kan..x lme ag result akan kuor kan..tp x confirm lagi laa bile2 sbb bnyak sngat laa tfsiran yg aku dpat..ad yang kate 16 Dec / 22 Dec /23 Dec..tgok tu..lbih dari satu dkira bnyak laa kan...tu laa yg stakat aku tau..
 
 
 
okai ! my family bg harapan yg tinggi laa dkat aku nie..coz aku nie ank bongsu..da xde lg dah lpas nie...deorang nk sngat tgok aku brjaya..blajar tinggi2..n aku pun harap sangat-sangat harpan deorang akan jadi knyataan.. AMIN ~ i don't want to disspointed my parent !! ♥♥ nk blas blik npe yg deorg dah jage aku dri x bole jalan smpai ke bole blari dah skrang !





 yeah ! lpas dpat result nie msti laa org tnya sani sini kan..tak nak dgar lah !!!!!!!!!! takot sangat nie...kalau laa rsult nie x kuor kan bgos...huhuhu tp kan nk tau plak...ssoh btul laa..hurm.. aku harap sngat-sangat dapat result yg mmbanggakan semua org..bkan aku sorg jer.. kalau aku sorg yang bangga nie x brmakna langsung.. hurm ..kawan-kawan blogger tolong doakan aku jugak yer...hanya Allah dapat mmbalas jasa anda smua ! k laa.. cini ckup yer ~ bye ! wink** wink**




Labels:


The Author

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend ♥iloveyou♥

✦Profile✦ ✦Credit✦ ✦ Entries✦