Follow | Dashboard
The Price

tahun baru 2012
Friday, December 30, 2011 | 7:47 PM | 1 comments
 
 




hello peeps ! hye hye !! esk dh nk masuk NEW YEARS 2012 dah kan...sekejap jer masa berlalu kan..segala kenangan pahit manis sume kita dah lalui..di tahun 2011 nie banyak kenangan tercipta bersama kawan-kawan..aq sayang kau kawan ! dan ada juga kenangan pahit tersemat kat 2011 nie..tapi sume tu hanya ujian dari ALLH SWT untuk mnguji kite sebagai manusia nie..and i really2 hope that new years 2012 is better than year 2011~

 okay~ tahun baru msti lha azam pun nak baru kan..ape azam baru korg ?? nk tau x azam tahun baru  aku ape? msti nk tau kan..okay azam tahun baru aku ialah 

-
aku nak berubah menjadi lebih baik ! dari semua aspek ! samada dalampelajaran -bialah pmr  aku menjadi pengajaran untuk aku..mugkin takdir  nak aku lbih usaha lagi untuk kjayaan SPM nanti... and azam aku yang paling penting ialah aku nak tambahkan amalan aku untuk ibadat kpd ALLAH ..aku tau dunia nie bukan milik kekal kite kan..milik kekal kite ialah akhirat sana tegah tunggu tuh..sekarang dunia dah nak akhir zaman..aku takot sangat kalau aku x sempat nak bertaubat..korg doakan yerr..supaya azam aku nie berjalan degan lancar ..

okey ! ade lagi sebenarnye azam aku..tapi tu sume korg x yah tau lah..bia mnjadi rahsia aku sorg jerr..tahun baru nie jugak akan buat aku sedih sebenarnye..aku akan berpisah ngan kawan-kawan aku..sbb aku akn pndah skolah kan..tapi takpe kawan ! even kite duk jauh tp kite tetap kawan kan..aku sayang lah kawan aku  ! engat janji aku..sekali kawan , kawan selamanya kay ~

thats all and WELCOME NEW YEAR 2012

Labels:


The Author

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend ♥iloveyou♥

✦Profile✦ ✦Credit✦ ✦ Entries✦